آتناجمالی

دختری دارم....

1393/10/26 17:0
نویسنده : زهرا
110 بازدید
اشتراک گذاری

دختری دارم از جنس ماه زیبا و به رنگ مهتاب.......

 

دختری دارم از جنس گل ....لطیف و زیبا و خوشبو ..... هر روز مانند غنچه ای باز میشود و تمام خانه سرمست از بوی خوشش .........

دختری دارم مانند صدف سخت و محکم با قلبی بسان مرواریدی زیبا و بسیار گرانبها ......

دختری دارم زیبا با قلبی فرشته گونه مهربان و بی آلایش ساده ساده .........

دختری دارم مانند باران میبارد گاهی اما کوتاه .... مانند باران بهاری ......

دختری دارم از حنس خورشید گرم و دلچسب .... هر بامداد میدرخشد ..... خانه ام نور باران میشود .... گرمایش دلگرممان میکند و عاشقتر .....

دختری دارم آبی آبی مانند دریا زیبا آسمانی گاهی هم خروشان ......

دختری دارم مانند نسیم ..... خنک و دل انگیز وقتی می وز د لبریز میشوم از حس غرور حس خوش مادر بودن ...... گویا با هر بار وزیدنش به من تلنگر میزند .... 

دختری دارم بی همتا

دختری دارم به نام آتنا

دوستت دارم.................

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فرشک
26 دی 93 17:30
با سلام لطفا این مطلب را هم ملاحظه نمایید: http://farshak.niniweblog.com/post5.php
وانیا
27 دی 93 11:13
سلام عزیزم.خوشحال میشم به وبلاگ فروشگاه سیسمونی و پوشاک خارجی نوزاد و کودک وانیا سر بزنی شاید اونجا چیزی دیدی پسندیدی که واسه نی نی خوشگلت بخری. قدمتون رو چشم ما www.vaniyashop.blogfa.com شماره تماس 0936639702
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتناجمالی می باشد